6005a44121633.png

پیانوی شاعر: ژوزف لوین، ژوزف هوفمان و ....

مکان چاپ: تهران ناشر: عطائی تاریخ چاپ: ۱۳۸۱ هجری شمسی زبان: فارسی

در این کتاب نخست تاریخچه پیانو از دیدگاه نوازندگان معروف بیان شده، سپس ساختار داخلی و بخش‌های مختلف تشریح شده است. در بخش دیگر کتاب نوازندگان، معروف پیانو در ایران و جهان معرفی شده‌اند. مطالب کتاب با مثال‌ها و تمرین‌های متعددی درباره کارکرد انگشت، دست، مچ، بازو و تمام بدن و استفاده صحیح از پدال‌ها به هنگام نواختن پیانو، همراه است.

منابع مشابه بیشتر ...

60e057203673e.png

الموجز فی تعلم فن الاعراب

رامی تکریتی

کتاب یضم فوائد مقتطفة من ابواب النحو، و تعلیق اشباه الجمل، و اعراب المصادر المؤولة، و تحدید الجمل و اعرابها، والتفریق بین انواع الواو، و قاعدة اعراب المجرور و الاسماء الموصولة و اسماء الاستفهام، و طرائق مساعدة فی التفکیر السلیم، و انحاء استعمل الافعال والادوات کثیرة، و اعراب التراکیب المشکلة. هذا الکتاب جاءت فی فصلین رئیسین، یشتجر منهما مباحث متعددة، فقام الفصل النظری علی خمسة مباحث ضم الاول مختارات من ابواب النحو، و قد رکزت المؤلف فیه علی المنصوبات و طرائق التفریق بینها عند التباسها، والثانی تعلیق اشباه الجمل و هو عقدة جل طلابنا الیوم.

60229b2e4c8d4.png

صدای تنها: مطالعه و تحلیل ساختاری داستان کوتاه

فرانک اوکانر

این کتاب بر اساس سلسله‌سخنرانی‌هایی که فرانک اوکانر در سال 1961 در دانشگاه استنفورد آمریکا ایراد کرد، نوشته شده است و دیدگاه‌های ارزشمند این نویسنده را درباره داستان کوتاه مطرح می‌کند. این دیدگاه‌ها حاصل شناخت عمیق اوکانر از داستان کوتاه است. اوکانر شخصیت‌های داستان کوتاه را اولین بار با عنوان انسان‌های له‌شده معرفی می‌کند. انتخاب چنین نامی به این دلیل است که خواننده نمی‌تواند با این شخصیت‌ها هم‌ذات‌پنداری کند و عنوان صدای تنها برای داستان کوتاه، از این نحوه تفکر گرفته شده است.