6076e2eb6aae4.jpg

دانش افزا (شامل دستور زبان و نکات املائی و انشائی و تجزیه و ترکیب مقداری عبارت فارسی)

ناشر: چاپخانه چهر تاریخ چاپ: ۱۳۴۱ هجری شمسی زبان: فارسی

موضوع کتاب دانش افزا شامل دستور زبان و نکات املائی و انشائی و تجزیه و ترکیب مقداری عبارت فارسی است. در این کتاب با 1. قواعد دستور زبان فارسی در خور استفاده دانش آموزان تمام دوره دبیرستان و داوطلبان امتحانات متفرقه متوسطه با عباراتی ساده ذکر شده است. 2. نکات مفید املائی و انشائی بقدر لازم گوشزد گشته است. 3. مقداری عبارت فارسی بطرز جالبی تجزیه و ترکیب شده است، آشنا می‌شویم

منابع مشابه بیشتر ...

65d749f7edb21.jpg

قرائت فارسی و دستور زبان برای سال دوم دبیرستانها

جمعی از نویسندگان

کتاب قرائت فارسی و دستور زبان برای سال دوم دبیرستانها، طبق برنامه جدید وزارت فرهنگ و تصویب شورای عالی کتب درسی و تالیف سعید نفیسی، محمدعلی روحانی، محمد نصرالله، دکتر مهدی محقق است که در سال 1338 منتشر شده است.

6586e4a482919.jpg

در برابر....؟

جمعی از نویسندگان

سلیم نیساری در مقدمه کتاب در مورد دلیل گردآوری این مطالب می گوید: وقتی که چاپ کتاب "درس انشای فارسی" را آغاز می کردم به فکرم رسید که دفتری از بهترین نوشته های دانش آموزان کشور نیز تهیه و منتشر کنم. برای اینکه مقایسه ای بین نوشته ها به عمل آید و در ضمن تنوعی هم بین آنها موجود باشد و ذوق و سلیقه و طرز فکر هر دانش آموز نیز معلوم گردد عنوان "در برابر...؟" انتخاب گردید و به اطلاع دبیران محترم انشاء رسید تا نوشتن این موضوع را به دانش آموزان خود تکلیف بدهند و بهتریم نوشته ها را برای چاپ ارسال فرمایند.

دیگر آثار نویسنده بیشتر ...

62a468c7a3090.jpg

روش درست نوشتن فارسی (برای استفاده دانش آموزان دبیرستانها و داوطلبان متفرقه سوم و پنجم متوسطه)

سیدمحسن خلیق رضوی

کتاب حاضر، روش درست نوشتن فارسی برای استفاده دانش آموزان دبیرستانها و داوطلبان متفرقه سوم و پنجم متوسطه توسط سید محسن خلیق رضوی به رشته تحریر درآمده و کتابفروشی حاج محمدعلی علمی به چاپ رسانده است.

دستور زبان/دستور زبان فارسی
کتاب