607be087e99a0.png

سخنرانی‌های علامه محترم آقای حاج شیخ محمود حلبی در رادیو مشهد در سال 1369 قمری مطابق 1329 شمسی

مکان چاپ: مشهد ناشر: چاپخانه فردوسی تاریخ چاپ: ۱۳۳۴ هجری شمسی زبان: فارسی

این کتاب دربرگیرنده 23 سخنرانی از سخنرانی‌های علامه محترم شیخ محمود حلبی است که به سال 1329 در رادیو مشهد ایراد گردیده است.

منابع مشابه بیشتر ...

65f1aa9a72793.jpg

سه سخنرانی

باقر پرهام, منوچهر هزارخانی, ناصر زرافشان

کتاب حاضر مجموعه سخنرانی است که به ترتیب تاریخ برگزاری جمع اوری گردیده این سه سخنرانی در دو جلسه برگزار شد، به این ترتیب دکتر هزارخانی و پرهام مشترکا در یک جلسه و آقای زرافشان نیز در جلسه جداگانه به صحبت پرداختند. فعالیت های دانشجویی بطور مستمر در این مجتمع از دوسال پیش با تشکیل کتابخانه دانشجویی شروع شد و اکنون ابعاد وسیعتری به خود گرفته است. هدف اساسی از بدو امر تاکنون بر سه اصل زیر استوار بوده 1. تشکل و انسجام هر چه بیشتر فعالیتهای صنفی 2. براساس اصل بالا ایجاد رابطه سالم با سایر اقشار و طبقات جامعه از طریق برگزاری برنامه های همگانی 3. افشاگری علیه فعالیت های علمی و فرهنگی رسمی و فرمایشی مرسوم در محیط های دانشگاهی از طریق عملکردهای علمی و فرهنگی آزاد و واقعی البته مواردی که بالا ذکر شد اساس کار می باشد و در مجموع نقطه نظرهای دیگری نیز وجود دارد حال اینکه تا چه حد به منظور رسیده ایم احتیاج به مطالعه و بررسی وضع حال و گذشته دارد ولی آنچه مسلم است این است که برای پیشرفت محتاج کار جهت دار می باشیم

65ef1ba3c7d83.jpg

جشن سده تولد توفیق فکرت

صادق رضازاده شفق

کتاب حاضر رساله ایست در جشن سده تولد شاعر شهیر ملی ترکیه، مرحوم توفیق فکرت، که مولف رساله ای مختصر درباره آن شاعر بزرگ به رشته تحریر درآورده و یک سخنرانی نیز در این مجلس که توسط انجمن دوستی ایران و ترکیه ترتیب داده شده بود کردند.