63c6999365444.jpg

کتابشناسی گزیده توصیفی جغرافیای انسانی

مکان چاپ: تهران ناشر: انتشارات سمت تاریخ چاپ: ۱۳۷۸ هجری شمسی زبان: فارسی

آن چه در این مجموعه به طبع رسیده، اطلاعات کتاب‌شناسی 228عنوان کتاب در زمینه جغرافیای انسانی است که تا سال 1376به چاپ رسیده‌اند .این مجموعه که براساس حروف الفبا نظام یافته از کتابخانه‌های مراکز معتبری چون دانشگاه تهران، سازمان برنامه و بودجه، دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، سازمان ایلات و عشایر کشور و نیز((سمت)) جمع آمده است .ذیل هر عنوان کتاب، این اطلاعات مندرج است :(اطلاعات کتاب‌شناختی))، ((چکیده توصیفی))، ((مقطع مورد تدریس)) و ((محل بازیابی)) .مجموعه با نمایه موضوعی و نام کسان به پایان می‌رسد .

منابع مشابه بیشتر ...

65f1b426179b2.jpg

کتابنامه آثار زنان ایران

کتابنامه آثار زنان ایران شامل دو قسمت مولفین زن و مترجمین زن است که در سال 1349 منتشر شده است. در این سال کتابخانه اختصاصی تحقیق درباره زن تشکیل شد. هدف از این اقدام تاسیس مرکزیست برای جمع آوری تحقیقات مربوط به زن و آثار زنان مولف و مترجم ایرانی و تشویق دیگر بانوان دانشمند کشور تا ضمن اجرای وظایف خانوادگی و اجتماعی اندوخته معنوی و فکری خود را نیز بکار گیرند و برای کمک به پیشرفت فرهنگ جامعه اثری از خود به یادگار گذارند.

65ef2775a514b.jpg

بزرگان ما - جلد اول

ع. فاضل زاده بدیع

موضوع کتاب بزرگان ما تالیف ع. فاضل زاده بدیع شرح حال و منتخب اشعار حکیم ابوالقاسم فردوسی است که در سال 1312 منتشر شده است