64e3507788574.jpg

واژه‌نامه ساختمان: انگلیسی - فارسی، فارسی - انگلیسی

مکان چاپ: تهران ناشر: انتشارات سخن تاریخ چاپ: ۱۳۷۹ هجری شمسی زبان: فارسی

هدف این کتاب فراهم آوردن مجموعه ای کارآمد از واژگان اصطلاحی متداول در مهندسی ساختمان،اعم از مهندسی عمران و معماری و همچنین واژگان مصطلح در زمینه های تخصصی دارای کاربرد در مهندسی ساختمان است. آثار مرجعی مانند این کتاب، پیش از هر چیز باید از عهده برآوردن برخی نیازهای روزمره اهل حرفه و فن برآیند. بیشترین استفاده کنندگان از چنین واژه نامه ای، متخصصان، کارورزان، دانشجویان و نویسندگانی هستند که با مفاهیم و واژگان فنی و تخصصی در گفتار یا نوشتار سروکار دارند و در پی یافتن واژه یا اصطلاح موردنظر خود یا آشنایی با مفهوم آن هستند. در عین حال، واژه نامه های تخصصی کارکردهایی فراتر از رفع این نیازهای آنی هم دارند.

منابع مشابه بیشتر ...

662d0c52ed355.jpg

فرهنگ مصور انگلیسی-فارسی

ا- ج

کتاب حاضر فرهنگی مصور انگلیسی-فارسی است و شامل لغات مستعمل در زبان انگلیسی و اصطلاحات علمی و فنی است که تالیف ا- ج است و توسط کتابفروشی اسلام منتشر شده است

66291d0837a6f.jpg

فرهنگ خیام فارسی

م. ع. ت

فرهنگ حاضر مرکبی از واژه های عربی، فارسی، ترکی، فرانسه ولاتین (به ضمیمه واژگان نو فرهنگستان) است که داخل زبان فارسی شده و به طورکلی مورد استفاده عموم طبقات قرار خواهد گرفت و به خاطر سهولت در تلفظ که مراجعین گمراه نشوند و همه کس به آسانی بتواند تلفظ صحیح هر واژه ای را پیدا کند لغات این فرهنگ را به وسیله اعراب و زیر و زبر مشخص کرده و از طریق ای که در سایر لغت نامه ها برای تعیین تلفظ انتخاب گردیده و برای همه کس قابل استفاده نیست چشم پوشی شده است.