63beb1da78759.jpg

خداوند به دادگری و نیکوکاری فرمان می دهد

ناشر: چاپ کاویان تاریخ چاپ: ۱۳۵۷ هجری شمسی زبان: فارسی

کتاب "خداوند به دادگری و نیکوکاری فرمان می دهد" از سه بخش تشکیل شده: بخش اول در مورد آیات برگزیده قرآن است و بخش دوم سخنان پیامبر بزرگوار اسلام درباره نیکوکاری و بخش سوم سخنان نخستین پیشوای شیعیان جهان علی (ع) است. کتاب حاضر در سال 1357 منتشر شده است.

منابع مشابه بیشتر ...

63dfccbee4da8.jpg

نخستین همایش جنبش ملی نیکوکاری

از 16 تا 18 مرداد ماه 2535 شاهنشاهی، مشهد میهماندار گروهی از نیکوکاران و اعضای کمیته های جنبش ملی نیکوکاری و وابستگان این جنبش ملی بود که برای برگزاری نخستین همایش آموزشی جنبش ملی نیکوکاری شهر مقدس مشهد را برگزیده بودند.

63c01af589325.jpg

نیکوکاران پارس

محمدجواد بهروزی

در سرگذشت پر فر و شکوه ایران، پارس جایگاه ویژه ای دارد که می توان گفت سرگذشت نویسان هر کدام به گونه ای به بازتاب ویژگیهای این سرزمین جاوید و مردمش پرداخته اند از اینروی دفتر مرکزی جنبش ملی نیکوکاری بر آن شد تا در برنامه کارش که بخشی از آن بزرگداشت نیکوکاران و نیک اندیشان و گرامی داشت آنان است این بخش از کوشش خود را از پارس و شیراز آغاز کند به ویژه که امسال دومین همایش جنبش ملی نیکوکاری نیز در این استان و در تخت جمشید بارگاه پر فر و شکوه شاهنشاهان هخامنشی برگزار می شود بنابراین از نویسنده ارجمند آقای محمدجواد بهروزی خواسته شد تا در این باره به فراهم آوردن کتابی بپردازند که اینک در دسترس شماست. این کار با یاری مدیرعامل سازمان شاهنشاهی خدمات اجتماعی استان فارس و نماینده جنبش ملی نیکوکاری در این استان به فرجام رسید.